80 /

det har kommit upp frågor om mitt skrivande & om det verkligen är jag som skriver alltihop,
och sanningen är här.
JA DET GÖR JAG!
jag kopierar inte andras.

men det jag har med i bloggen som inte är skrivet av mig är
dem underbara citaten som jag har skrivit namn vid citatens slut.
Det är citat som jag tycker är om.
sedan också några meningar av vissa låtar.
men dem är INTE SKRIVNA AV MIG!
sedan så tjänar jag inget på att skriva som vissa andra gör,
jag skriver det för mig själv och njuter av det.
självklart så skulle jag gärna vilja bli betald,
men aldrig mer än hörd.
det kan hända att jag skriver små korta berättelser,
och dem är mina egna korta berättelser.
om du då kopierar är det totalt upp till dig,
men det är löjligt och jag vet att ni är smartare än så.
jag brukade ha en annan bild vid sidan där rosa bandet nu finns,
men den bytte jag ut mot rosa bandet.
och med den bilden,
vill jag visa att jag stödjer dem och alla deras forskningar.
jag har ingen fin header och sånt på min blogg,
den är lätt och förstående.
så ni kan hitta er igenom den snabbare och så.
uppsatser, skrivningar och sånt är svårt ibland det förstår jag.
men om ni sitter er ner och ska skriva något,
så försök leta genom ert hjärta.
för det finns där, det har det alltid gjort.
så ni klarar det utan min hjälp :)
jag är också glad att få kommentarer,
det är alltid fint och får mig att se det från ert håll.
tack så mycket för det!
och ni som läser dagligen,
fattar inte hur ni har stått ut med mina dåliga
dagar förut, haha.
jag är en person som ger mer än jag tar,
och därför så hjälper jag mina nära och kära
med olika skrivningar och så.
jag hoppas att ni har förstått vad jag gör,
och inte gör.
hoppas ni har haft alla en underbar helg,
och en glad fortsättning på livet.
yasmiina.


Kommentarer
Postat av: B*

Hejhej, allt bra?

2009-01-19 @ 00:59:23
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: S A N N A

fin blogg du har gumman ! :)

2009-01-19 @ 12:06:39
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0