92 /

with every heartbeat, i feel happy.
sanna åkte igår kväll & jag är helt nere,
vem ska nu få mig skratta så mkt? haha, du é bäst ghotbi!
men vi har ju en nästan halva sportlovet på oss,
att ha skoj så det låter bra i mina öron iafl :)
eftersom jag har varit hemma dessa senaste dagar,
så var dt på tiden att jag återgick till skolan,
najs? nepp, har missat en hel del som jag får nu ta igen =/
idag var det en såndär evighetsdag då man bara vill hem under täcket,
men hade trevligt med 7-eleven å grejjer!
hahaha, azda gumman du e guldvärd!
men imon blir det lite skoj med,
ska nämligen träffa johanna, joakim, daniel, å patrick förmodligen.
och så är det ju min födelsedag snart, najsnajsnajs!! ,
15 feb dan efter alla hjärtans fucking dag.
men nu ska jag nog ta mig en nnaitnaatti.
tänkte på att jag aldrig skriver om hur min dag är, men här fick ni som undrade hur min dag har varit :D
uppdaterar imon igen inshallah.
nnati.

v

That part of me left yesterday
The harder me is strong today,
No regrets I'm blessed to say the old me dead and gone away.
T.I


Kommentarer
Postat av: josefina

Vad händer i helgen hos dig då ?

2009-02-06 @ 12:59:05
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: linda

sv: fin, men skulle vara kul med fler bilder.

2009-02-08 @ 14:12:12
URL: http://lolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0