63 /

FREDAG /
allhamdullilah jag lever och andas idag är tack vare Allah.
denna helgen var ganska bra jag jobbade, måndag, tisdag,
torsdag, och nu helgen med.
jag skulle egentligen gå på bio idag men en vän, men det blev inte så.
vi får gå på måndag inshallah :)
jag har påbörjat en ny vana som allhamdullilah, ger mig bättre vägar.
jag pratar inte illa om människor, jag vill inte veta vad människor säger om mig.
jag accepterar att dem pratar som dem vill om mig,
för jag vet att det är inte jag som får den stora haram över mig.
men innan jag blundar ögonen för att sova,
så lättar jag hjärtat och förlåter dessa människor.
sedan så blundar jag och vaknar med ett leénde på läpparna.
allhamdullilah.

sanna du är bäst,
ändå om jag måste låna ditt ansikte under
halloween så älskar jag dig nog
<3



i use to call you my dear friend,
i use to make you see better days.
soon your mistakes will be a prove,
of what made me stronger than you.


Kommentarer
Postat av: sanna

haha din sötis , försöker du vinna tillbaka mig;) du har sån tur, kom precis hem men ska dra igen, är hemma 6 <3

2008-10-31 @ 14:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0