54 /

TISDAG/ IGÅR :
det var faktis skönt att få sova ut tills klockan tio,
för då rensade hjärnan och jag blev pigg.
sedan var det att åka första gången till det äldreboende som jag ska jobba i 4 veckor.
lillhagsparken gullivivan, tror jag att det hette.
jag kom vilse som vanligt, och letade sönder mig.
sedan stod det något om psyk då blev jag rädd, jadu jag är lätt skrämd när det gäller psyk människor.
jag fick hjälp när jag väl frågade, för jag trodde att jag skulle hitta det men nejnej.
då gick jag till byggnaden 10, och där så fick jag hjälp av en man. väldigt trevligt av honom tycker jag :)
det är så att jag skrev på tysnadsplikt så jag kan tyvär inte skriva om vad som händer där & så,
även om jag så gärna ville.
men människorna där är så varmhjärtade och trevliga,
och jag slutade runt sju och något.
jag var trött när jag kom hem, åt en massa & såg på desperate housewives.
idag var jag ledig och mumsade åt mig glädjen faktis :D
senare ikväll blir det plugga matematik, & grey's.
börjar 13.30 och slutar 20.30 imorgon, jag älskar att sova.
hörs imorgon alla vackra.


Kommentarer
Postat av: Sanna

hahah min unge;) du är alltid lika smart, jag är fan stolt att du ska jobba och hjälpa till for real :)

2008-10-25 @ 11:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0