50 /

jag tror att människor vänder sig till personer som dem vet kan förstå en,
men jag har aldrig förstått mig på dig men alltid försökt.
och varje gång jag gör det, så vill jag av hela mitt hjärta, min själ.
men ibland så tar orden och viljan slut, där hjärtat säger nej jag vill inte bli sårad.
och snälla missförstå mig inte, men hur mycket jag har försökt att förstå dig så har jag aldrig lyckats.
med det menar jag att om jag inte förstår mig på dig, så spelar det ingen roll för hur mycket jag bryr mig om dig.
för det kommer aldrig lyckas, för att bry sig räcker inte till.
och du bryr själv inte så vafan får dig att tro att jag kan hjälpa dig?
så där sitter jag framför datan och försöker tänka ut något som håller dig vid liv, för om jag säger något
snett så finns du inte mer. hjärnan jobbar på snabbt, men fingrarna stannar för jag har varit där förut.
och jag vet vad som kommer hända, och jag vill att du hittar någon annan.
och när du gör det så vill jag att du tror på dig själv, och litar på personen och att du bryr dig.
ditt liv är ditt, och du borde kunna hantera saker och saker och ting själv även om hur stora & allvarliga dem är.
för det krävs mod och styrka.
jag vet att du inte ser det inom dig, men det finns där.
för det var det jag föll för en gång i tiden.
du får ha det bra i framtiden.





A wise person does at once, what a fool does at last.
Both do the same thing ; only at diffrent times.

W.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0