62 /

HELGEN /
jobbade hårt faktis, haha nejdå det var mest sova tills halv ett & sedan jobba till nio.
fick gå lite tidigare för det finns inte så mycket att göra runt nio,
för nattpersonalen kommer halv nio så jag går runt kvart i eller tio i för att hinna,
den där fitt bussen som alltid går någon sekund innan att jag har kommit.
men det var en ganska lyckad helg, lugn och fin å så 
:)
jobbar under höstlovet också, fast bara måndag, tisdag, torsdag, lör & sön.
och jag saknar att bara sitta hemma och se på vänner med fet mat,
men det var det & den vanan kommer la snart igen ;D
när man jobbar med gamla människor påminner man av sig själv,
hur viktigt ens ungdom är och hur mycket den
betyder senare när man inshallah är gammal.
för vem skulle inte vilja minnas tillbaka och bara skratta åt hur mycket glädje,
man hade under dem unga dagarna.
jag vet inte vad jag kan göra mer än att se fram emot när jag blir äldre,
och om man gör det så njuter man ju inte av ungdomen.
där har dem gamla hjälpt mig och fått mig inse att ungdomen,
är den tiden då man delade lyckan och skapade kärlek.
jag tror att jag kommer att knacka på hans dörr,
när jag är runt 30 år gammal,
då ska jag se på honom uppifrån och ner.
jag ska iakta och försöka minnas han som ung och väldigt dum,
men framför mig kommer en man,
som också är 30 år gammal stå och se förvirrat på mig.
jag kommer att lé där jag står,
och sedan vända klacken och gå.
för jag vet.
när jag kommer hem,
finns min nya
familj.
nnatti nnatii mina älskade.


Kommentarer
Postat av: aleksandra

ville bara säga att ; jag älskar dig underbaraste !

2008-10-30 @ 22:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0