60 /

TISDAG /
idag så jobbade man då från 13.00 - 21.00, men fick gå lite tidigare :)
måste säga att jag har lärt mig så mycket i vården så att det inte är sant,
alla dem olika medicinerna och hur man hanterar svullander och utslag.
det har varit galet, och jag har visst gjort fel och så.
men det bästa sättet är ibland att man gör misstag,
för senare då får man veta hur man skulle ha gjort och alla dem olika sätten att göra det på.
det bästa idag och igår var nog när deras anhöriga kom på besök,
man kunde värkligen känna glädjen och kärleken inom sig själv.
där man ser sin mormor eller farfar vänta på en vid dörren,
hur man kramar hårt för man vet inte hur länge man har kvar av livet.
det får mig att älska livet, att uppskatta varje sekund av den.
så det är trevligt det :)
imorgon är jag ledig ifl, soooooooooooooooooooooooft =D
 fredag med, men här kommer spiken för jag måste tydligen jobba på lör&sön hos dem demenssjuka.
demens är sjukliga förändringar i hjärnan som påverkar minnes- och tankeförmågor.
såg på desperate housweives och måste säga att jag inte kan vänta till näasta avsnitt!
det var allt.
nnatti nnatti.




You see my old man's got a problem
He live with the bottle that's the way it is
He says his body's too old for working
I say his body's too young to look like his
My mama went off and left him
She wanted more from life than he could give
I said somebody's got to take care of him
So I quit school and that's what I did.

Tracy Champan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0