68 /

HELG /
första veckan av skolan efter praktiken, it sucks.
aja men i fredags så var jag med sanna gothbi,
som är en äkta vän till skilland från vissa andra.
vi såg på min efterlängtade film, twilight.
jag hade läst dem två böckerna & skulle påbörja den tredje dec 9.
så jag hade sett fram emot själva filmen så länge tillbaka :)
och den var bra,
men böckerna var ju självklart bättre.
men den var bra, och jag var nöjd.
allhamdullilah.
sedan nu i helgen så har jag tagit det lungt,
hyrde också en film igår Narnia - prins Caspian,
med min lillasyster, som ville se den & den var också bra haha :D
men nu ska jag plugga & det blir one tree hill & gossip girl idag,
det kallar jag en mysig söndag.
hoppas att ni har haft en bra helg allesammans!


A friend is one that knows you as you are,
understands where you have been,
accepts what you become,
and still, gently allows you to grow.
w.s


Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla din hotmail?

2008-12-03 @ 09:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0