65 /

MÅNDAG /
if tomorrow never comes, then let me live today.
idag var jag ledig och då passade man på att vara med,
en vän som man inte kan sluta skratta med.
vi skulle egentligen se på eagle eye som jag har velat i hundra år snart,
men det blev inte så för att filmen börjar runt 20.50.
så vi såg på high school musical 3, det var mysigt.
det var lite av det  
:)
imorgon jobbar jag från ett till nio,
det menas att jag inte hinner se på ugly betty eller desperate housewives
vilket är sorgligt för min del.
men får la se på reprisen inshallah
 ;D
det en bra dag allhamdullilah,
tack för att du gjorde det möjligt vännen.
jag behövde det lilla extra
=)
senare blir det prison break
mitt hjärta.
those men are still killing me inside.
haha,
nnatti nnatti alla vackra
 <3



It is a curious thought, but it is only when
you see people looking ridiculous that you
realize just how much you love them.
agatha chirstie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0