8 /

det bästa med att flytta, det är att man lämnar dåliga minnen kvar.
allt som gör ont finns kvar här, dem kommer inte vara som plåster på mig.
att lämna dig det är nog det svåraste, men ändå bra.
för på det sättet kommer jag över dig.
trodde att jag hade någon vecka på mig, men när munnen blir van vid att säga
" nästa vecka, nästa vecka"
så märker man aldrig hur länge man har sagt så.
men tiden är inne, och allt kommer vara som vind bakom mig.
alla minnen flyger ifrån mig, all skratt och lycka, all gråt och förlust.
den jag inte kommer att glömma det är du,
för du fick mitt hjärta att må bra en gång i tiden.
& jag hoppas din mår bra för all den  evighet  som finns kvar..





The risk of love is loss, and the price of loss is grief
Hilary Stanton Zunin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0