6 /

jag vet nu den sanna du, som jag alltid hade vetat men aldrig erkännt för mig själv.
jag ville nog inte inse sanningen, för sanningen gör alltid ont.
så jag trodde på det mitt hjärta alltid velat tro på.
men efter igår öppnade jag mina ögon, och insåg verkligheten.
Och det,
det gjorde ont.
men det gav mig mod att fortsätta framåt,
och inte bakåt.
för dig, skulle jag springa jorden runt.
för dig skulle leva, älska dig för all den evighet som finns kvar.
men du spottade på mitt hjärta,
och vände dig om, och gick.
så nej.
jag har förlåtit dig, och sagt att du inte gör samma misstag igen.
men för varje gång jag lovar mig själv,. inser jag aldrig att jag ljuger för mig själv.
men det är över nu.
för nu är det min tur att spotta på ditt hjärta, kränka din själ så fruktansvärt att du insåg vad ordet hata betyder.
men jag vill inte.
du kanske har sårat mig sååå mycket.
så är jag inte lika dum som du.
jag ska hålla mig till tanken att låta dig gå, och leva mitt liv.
det gör ont att skriva det här.

" jag hoppas att du har ett bra liv, att du hittar den du söker. Att du lever ett gott liv"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0