14 /

jag har kommit in på Katrinelunds gymnasiet linjen omvårdnad,
att lyckan springer ifatt mig är otroligt.
jag erkänner att jag älskar denna lyckan,
den är mycket bättre än allt som finns omkring mig.
ordet "mörker"  är länge glömt, och den återkommer inte
för det vet jag.
Jag ska suga åt mig all den lycka som finns,
för lyckan kommer och går eller hur ?







För att bli lycklig med en man måste du förstå honom mycket och älska honom lite.
För att bli lycklig med en kvinna måste du älska henne mycket och inte försöka förstå henne alls.

Helen Rowland.

Kommentarer
Postat av: youknowwho..

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

jasse msnmsnmsn..

2008-06-28 @ 15:07:41
Postat av: Anonym

jao :D

2008-06-28 @ 21:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0