75 /

ett utav det bästa med livet är att man får uppleva en ny värld,
man får se andra människor man aldrig har sett.
man får se deras sätt att leva och vara varje dag,
denna resan kommer jag nog länge att komma ihåg.
inte för att jag åker ensam,
utan för att det är min chans att se en annan del av världen.
det känns som om jag aldrig varit där förut,
men det hade varit en lögn om jag hade sagt det.
för det har jag.
ett tag tillbaka så var jag där med mamma & storebror, lillasyster med.
självklart så kommer jag ihåg väldigt lite av hela resan.
men det är garanterad att denna alltid kommer att finnas,
någonstans där inne för ett tag.
jag är också livrädd för att missa flyget,
men det är nog alla.
jag kommer sakna min familj, dem betyder mest.
vänner & er självklart också!
ni får ha det bra, & om jag kan så uppdaterar jag när jag är där.
men låvar inget jag inte kan hålla, så vi fårse :)
ta hand om er, var rädd om er
  <3
nnatti nnatii.



you and i will meet again,
when we least expecting it,
one day in some far off place,
i will recognize your face,
i wont say goodbye my friend,
for you and i will meet again.

tom petty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0