22 /

när jag var liten fanns det ett hus,
det var över gatan och man går in i en skog.
det fanns bland träden men var svårt att se den från där
jag bodde, speciellt på sommrarna.
jag brukade springa dit, och bredvid huset fanns det
4-5 brädor som satt ihop.
och under fanns det en liten bäck,
jag brukade sitta där i evigheter.
jag älskade skogen och dess märkligheter,
men bäst av allt var det tyst och
lukten var så fräsch.
så där satt jag på somrarna och la på rygg,
såg upp till himlen bland träden.
då tänkte jag att, om jag någonsin
ska ha ett hus.
så ska en sådan här bäck finnas där.




bästa sättet att förverkliga sina drömmar är att vakna.
Michael  pfleghar


Kommentarer
Postat av: asiya

Hellu :D jag har en ny blogg!

e inte längre aktiv i min förra blogg jag har en ny nu : mystique.devote.se

2008-08-01 @ 19:31:40
URL: http://mystique.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0